Nekpijn / nekklachten Fysio Rhoon

Voor veel mensen een bekende klacht, nekpijn. Nekpijn is een vermoeiende en trekkende pijn, deze klachten worden veroorzaakt door verkrampte spieren, en ontstaan veelal door verklevingen of knopen in het spierweefsel. Een veel gemaakte aanname is dat de klachten vanuit nekpijn uit de nekspieren ontstaan, echter spieren rondom de schouders en rug kunnen ook zorgen voor klachten. Een veel voorkomend gevolg van nekpijn is hoofdpijn.

Bij Fysiotherapie Rhoon kunt u ZONDER verwijzing terecht, daarbij zijn wij aangesloten bij ALLE zorgverzekeringsorganisaties  in Nederland, op deze manier hoeft u zich nooit zorgen te maken over de vergoeding. Een afspraak maken is zeer eenvoudig, maak gemakkelijk online een afspraak of bel naar 0180 849 257.

Oorzaak Nekpijn

Het is soms lastig om tot de oorzaak te komen van nekklachten, maar kan ontstaan door een van de volgende punten:

• Stress in je leven of vanuit je baan kan resulteren tot nekklachten;
  • Houding, de manier hoe je zit, beweegt en loopt is een belangrijke factor voor nekklachten, maar ook voor andere spierklachten;
  • Mensen die veel op hun smartphone zitten krijgen ook eerder last van nekklachten.

Fysio Rhoon helpt u met het behandelen van nekklachten.

nekpijn rhoon portland nekklachten

Nekklachten Rhoon

Behandeling van Nekpijn bij Fysio Rhoon

De behandeling is relatief eenvoudig. De focus ligt op het uitvoerig en zorgvuldig behandelen van de nekklachten. Tijdens de behandelingen worden de spieren sterker en soepeler gemaakt hierdoor gaan de spieren weer ontspannen waardoor de klachten verminderen

Afspraak maken voor uw nek? Nu bij Fysio Rhoon!