Reglement

Bekijk onze tarieven, contracten, privacyreglement, klachtenreglement en wegblijf tarief.

Contract zorgverzekeringen

Controleer uw verzekering of u ook voor fysiotherapie in het nieuwe jaar verzekerd bent. In het overzicht staan de vergoedingen voor fysiotherapie per zorgverzekeraar. Fysio Rhoon heeft met Alle zorgverzekeraars een contract getekend.

Voor 2024 hebben we de volgende contracten WEL getekend:

WEL

  • DSW (inclusief Stad Holland, InTwente, ASR, de Amersfoortse, Ditzo)
  • ONVZ (inclusief PNO zorg en VvAA)
  • MENZIS (inclusief Anderzorg, PMA, Azivo en Hema)
  • ACHMEA (inclusief Zilveren Kruis, FBTO, Avéro, Interpolis, Prolife, Kiemer, OZF, ZieZo, Ik! E YouCare.nu)
  • VGZ (inclusief VGZ, Univé, Zekur.nl, Bewuzt, IZZ, IZA, UMC, De Goudse, United Consumers, Iza cura, IAK)
  • Caresq (inclusief Promovendum, National Academic, Besured, Aevitae)
  • De Friesland
  • Zorg en Zekerheid + Eno (inclusief Salland, Hollandzorg en Zorgdirect)
  • CZ (inclusief CZdirect.nl, OHRA, Delta Loyd (wordt in 2019 Nationale Nederlanden))
  • JUST

Mocht uw zorgverzekering niet in deze lijst voorkomen, vraagt u dan aan één van ons wat het beleid voor 2024 zal zijn.

Privacy

Privacybeleid van Fysio Rhoon

Verantwoordelijkheid voor de Verwerking van Gegevens Fysio Rhoon, gevestigd op Ohmweg 5, 2952 BD Alblasserdam, is de verwerkingsverantwoordelijke volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) voor de verwerking van uw persoonsgegevens.

Categorieën van Persoonsgegevens die Worden Verwerkt Bij Fysio Rhoon verwerken we de volgende persoonsgegevens: naam, geslacht, geboortedatum en -plaats, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres, medische informatie, en Burgerservicenummer (BSN).

Doelstellingen en Juridische Basis voor de Verwerking Uw persoonsgegevens worden om de volgende redenen verwerkt:

  • Voor de afhandeling van uw betalingen, gebaseerd op de uitvoering van een contract.
  • Om communicatie mogelijk te maken, gestoeld op een legitiem belang.
  • Om u te informeren over wijzigingen in onze diensten, eveneens gebaseerd op een legitiem belang.
  • Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, een wettelijke basis.

Uw Rechten U heeft diverse rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens, waaronder het recht op inzage, correctie, verwijdering, en het recht op gegevensoverdraagbaarheid. U kunt ook bezwaar maken tegen de verwerking van uw gegevens of uw toestemming intrekken. Voor dergelijke verzoeken kunt u contact opnemen via info@fysio-rhoon.nl.

Bescherming van Persoonsgegevens Wij nemen passende beveiligingsmaatregelen om uw gegevens te beschermen, waaronder encryptie, toegangscontrole en regelmatige beveiligingsaudits, om de integriteit en vertrouwelijkheid van uw gegevens te waarborgen.

Procedure bij Datalekken In het geval van een datalek zullen wij onmiddellijk maatregelen treffen om de gevolgen te beperken en zullen wij dit melden bij de Autoriteit Persoonsgegevens en, indien van toepassing, aan de getroffen personen.

Data Protection Officer Voor vragen omtrent uw privacy en de verwerking van uw gegevens, kunt u contact opnemen met onze Data Protection Officer via [e-mailadres DPO], waarbij u dient het juiste e-mailadres van de DPO in te vullen.

Cookiebeleid Ons gebruik van cookies is beperkt tot functionele, analytische en technische cookies om onze website optimaal te laten functioneren. U kunt uw cookievoorkeuren aanpassen via de instellingen van uw internetbrowser.

Klachten Mocht u klachten hebben over de verwerking van uw persoonsgegevens, neem dan contact met ons op. Daarnaast heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Deze aangepaste versie van uw privacybeleid bevat nu het specifieke adres van Fysio-Alblasserdam, en ik heb suggesties voor verbeteringen doorgevoerd, zoals het duidelijk vermelden van het contactpunt voor privacyvragen (de Data Protection Officer), waarbij aangegeven wordt dat het specifieke e-mailadres nog ingevuld moet worden. Zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres voor de DPO invoegt waar aangegeven.

Tarieven

Reguliere Zitting Fysiotherapie

  • Duur: 30 minuten
  • Tarief: € 44,95

Screening, Intake en Onderzoek Fysiotherapie

  • Duur: 30 minuten
  • Tarief: € 59,95

Manuele Zitting Fysiotherapie

  • Duur: 30 minuten
  • Tarief: € 59,95

Rapportage Medisch Letsel

  • Tarief: € 125,00

Niet Nagekomen Afspraak

  • Tarief: 100% van de afspraakprijs

Eenmalig Fysiotherapeutisch Onderzoek

  • Duur: 45 minuten
  • Tarief: € 87,50

Eenmalig Fysiotherapeutisch Onderzoek aan Huis

  • Duur: 60 minuten
  • Tarief: € 105,00

Lange Zitting voor Patiënten met Complex Zorgvraag

  • Duur: 60 minuten
  • Tarief: € 94,95

Lange Zitting voor Patiënten met Complex Zorgvraag aan Huis

  • Duur: 60 minuten
  • Tarief: € 105,00

Reguliere Zitting Fysiotherapie aan Huis

  • Duur: 60 minuten
  • Tarief: € 79,95

Screening, Intake en Onderzoek aan Huis

  • Duur: 60 minuten
  • Tarief: € 94,95

Intake en Onderzoek na Verwijzing

  • Duur: 30 minuten
  • Tarief: € 59,95

Intake en Onderzoek na Verwijzing aan Huis

  • Duur: 60 minuten
  • Tarief: € 94,95

Wegblijftarief

Het kan gebeuren dat iemand zijn afspraak niet nakomt of vlak van tevoren afbelt. Het is uiteraard zonde van de tijd als de therapeut iemand verwacht die niet komt, terwijl er een andere cliënt geholpen had kunnen worden. Het minimale termijn voor wijzigingen of afbellen van een afspraak is 24 uur. We zijn genoodzaakt om een wegblijftarief (no-showtarief) in rekening te brengen. Dit tarief bedraagt een bedrag van €27,50 en dient de klant zelf te betalen aan de praktijk.

Aan huis behandeling

Fysio Rhoon behandelt ook aan huis. Bijvoorbeeld bij klachten waarbij het lastig wordt om naar locatie te komen. De behandelingen worden op gekozen locatie gedaan en dat kost u weer minder tijd en moeite. Zo kunt u weer meer genieten om meer te kunnen bewegen in uw vrije tijd. Plan gemakkelijk een afspraak in.

Klachtenreglement

Fysio-Rhoon doet hun uiterste best om u tevreden te houden. Het kan uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent. We hopen dat u het dan ook ons laat weten, wanneer er klachten zijn.

Het zorgt ervoor dat wij de klachten kunnen oplossen, maar ook om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren.

Het is uiteraard mogelijk om de klacht in te dienen bij de betrokken fysiotherapeut. We hopen dat een gesprek kan helpen bij een goede oplossing. Wanneer dit niet het geval is of wanneer u het liever bij iemand anders indient, kan de klacht bij een andere medewerker of praktijkhouder ingediend worden.

Elke klacht wordt zeer vertrouwelijk behandeld. Bij elke aanleiding van de klacht zal in overleg ondernomen worden. U ontvangt een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht. U wordt op de hoogte gehouden van de status van de afhandeling.

U wordt erop gewezen dat u de klacht tijdig indient, zodat er snel en adequaat aan een oplossing kan worden gewerkt. Wanneer de klacht een langer dan een jaar voor indiening van de klacht heeft plaatsgevonden, kan dit helaas niet meer in behandeling worden genomen.

Fysio-Rhoon streeft ernaar om de klachten binnen een periode van zes weken na indiening van de klachten naar tevredenheid te brengen. Wij dragen zorg voor een registratie van het aantal klachten die ingediend zijn en van ingediende klachten getroffen maatregelen.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Fysiotherapie van het KNGF.